Ashampoo Snap 3 za darmo

Dodał: admin Wrzesień - 25 - 2011

ashampoo-snapJak bumerang powracają kolejne promocje oprogramowania od firmy Ashampoo. Tym razem prowadzona pod okiem administratorów MajorGeeks akcja rozdawnicza pozwala na zdobycie narzędzia do tworzenia zrzutów ekranu. Przedmiotem niniejszej promocji jest całkowicie legalna i darmowa pełna wersja programu Ashampoo Snap w wersji 3. Standardowa cena najnowszej odsłony tego narzędzia to 40$. Aplikacja posiada interfejs w języku polskim. Liczba promocyjnych licencji jest ograniczona i wynosi 25 000 sztuk.

Ashampoo Snap 3 to proste i wygodne narzędzie łączące funkcje programu do robienia zrzutów ekranowych jak również aplikacji do nagrywania filmów i prezentacji ukazujących czynności wykonywane na komputerze. Jeżeli często musisz przygotowywać dokumenty, w których zmuszony jesteś umieścić „zdjęcie” tego co znajduje się na ekranie komputera, z pewnością docenisz funkcjonalność tego programu. Chociaż w sieci znaleźć można mnóstwo darmowego oprogramowania służącego do wykonywania zrzutów ekranu to przyjrzyjmy się bliżej Ashampoo Snap 3.

Po uruchomieniu program ukrywa się w zasobniku systemowym lub jest widoczny jako chowana belka na górze ekranu. Natomiast po wywołaniu komendy zrzutu ekranu wywoływane jest główne okno aplikacji. Program integruje się z systemem i jest uruchamiany automatycznie po wciśnięciu przycisku Print Screen.

W zasadzie Ashampoo Snap 3 pozwala na zrobienie zrzutu wszystkiego co znajduje się aktualnie na ekranie monitora. Bez problemu wykonamy zrzut pulpitu, okna aplikacji lub jej części czy odtwarzanego aktualnie filmu. Co więcej Snap 3 pozwala na tworzenie filmików i wzbogacanie ich o nagrania głosowe.

Warto również wspomnieć, że oferowana w tej promocji wersja jest o „oczko” niższa od obecnie dostępnej w sprzedaży i promowanej przez producenta wersji oznaczonej czwórką.

Jak zdobyć Ashampoo Snap 3 za darmo?

Wystarczy odwiedzić stronę promocji i wypełnić krótki formularz rejestracyjny.

Strona promocji


9 komentarzy to “Ashampoo Snap 3 za darmo”

  1. abc1 napisał(a):

    Chciałbym przestrzec przed zbyt ufnym instalowaniem produktów tej firmy. Należy być bardzo uważnym i ostrożnym.
    Ja mocno żałuję, że dałem się skusić na inną promocję tej firmy.
    Nie zawsze instaluje się zgodnie z zakliknietymi lub odkliknietymi opcjami.
    Przypomina to trochę loterię ale (moim osobistym zdaniem), nie do końca.
    Generalnie trzeba bardzo ale to bardzo uważać, ponieważ oprogramowanie tej firmy wprowadza na jedne komputery kłopoty a na inne nie. Proszę o nie pytanie zaraz jaki mam system, bo nie o to tu chodzi. Nie wiem na czym polega ta „wybiórczość”.
    Następnie instalowane są różne dodatki, toolbary, itd. , zwłaszcza na internet eksplorera. Nie zawsze jak się odkliknie przed instalacją, że się tego nie chce, to tak będzie. Ja odkliknąłem, że nie chcę ich toolbarów a chciałem tylko newsletter, a i tak mi się poinstalowały.
    Potem zalewani będziecie masą spamu z „last okazjmi” od tej firmy.
    Gdy nie będziecie reagować na ten spam, to zacznie przysyłać Wam oferty niejaki Reiner albo inna osoba żeńska o niemieckim imieniu. Spamu jest dość dużo i jest bardzo regularny. Rozpatrywałem już nawet wysłanie listu od prawnika o wypisanie mnie z ich listy mailingowej bez konieczności tworzenia u nich swojego konta. Jak będę miał czas, to dokładnie opisze to kiedyś.
    Straciłem dużo czasu na uporządkowanie swojego kompa
    Nie można się było od nich wypisać, gdyż kliknięcie w link na poczcie (do wypisania się z newslettera) powoduje przekierowanie na stronę, gdzie żąda się założenia konta w tej firmie z podaniem wszystkich danych. Dalej już nie robiłem, bo byłem zbyt wnerwiony na nich.
    Proszę o zastanowienie się zanim dacie tej firmie jakiś adres swojego znajomego ( o co nachalnie proszą), bo Wasz znajomy może przestać być dobrym znajomym i zacznie latać za Wami z siekierą.
    Nie wiem jak jest dokładnie z tym produktem, moje uwagi dotyczyły ich programu Photocommander, który zainstalowałem na swoich dwóch kompach i do dziś tego żałuję.

  2. time napisał(a):

    Miałem inny program tej Firmy również za free i podobna sytuacja jak pisze przedmówca- mało tego po odinstalowaniu programu i wyczyszczeniu rejestru
    komputer bardzo ” zamulony” się zrobił.

  3. Elżbieta napisał(a):

    Miałam też ich program i miałam również taką samą sytuację jak wyżej !!!!

  4. Ptoku napisał(a):

    A ja nigdy nie miałem takich problemów jak wy a korzystam z masy ich programów od bardzo dawna. Co prawda zdarzały się czasem jakieś błędy w oprogramowaniu (ale to wszędzie się czasem zdarza) ale nie powodowały one szkód w moim komputerze, nie powodowały utraty danych ani też nie spowalniały komputera. Rejestr można sobie zawsze porządnie wyczyścić ale jeśli ktoś korzysta do czyszczenia rejestru z programu TuneUp to niestety wybaczcie… Polecam tu „Registry First Aid”.
    Odnośnie „spamu” powiem tyle, że wystarczy się po prostu wypisać z listy mailingowej i tyle… Ludzie… Nie mówcie, że oni wysyłają spam jeśli w założonym u nich koncie macie ustawione aby wysyłało wam ich wszystkie reklamy… Konto Ashampoo zostaje automatycznie utworzone przy skorzystaniu z jakiejś promocji. Przy potwierdzeniu wiadomości e-mail zostajemy przekierowani na stronę swojego konta gdzie przecież jest klucz (bez utworzenia konta nie zobaczycie promocyjnego klucza). Sorry, ale gadacie że wysyłają masę spamu ale nawet nie wiecie, że już macie utworzone u nich konto… o ustawieniach konta nawet nie wspomnę…
    Korzystam z masy promocji Ashampoo i nie dochodzi do mnie ani jeden e-mail z ich reklamami, czy też inne. Przy skorzystaniu z kolejnej promocji Ashampoo nawet jeśli wcześniej mieliśmy już dezaktywowaną subskrypcję wiadomości z ich reklamami, należy wejść na swoje konto Ashampoo i w opcjach ponownie dezaktywować wszystkie możliwe formy subskrypcji, ponieważ po skorzystaniu z promocji automatycznie się one aktywują. Należy wszystko zapisać i dostaniemy jeszcze jedną wiadomość na maila o anulowaniu subskrypcji ale ją po prostu olewamy. Od tej chwili nie mamy ani jednej wiadomości, ponieważ nie mamy aktywowanych opcji subskrypcji materiałów Ashampoo.
    W pierwszym e-mailu.
    Wysyłam screena z przykładową promocją Ashampoo i sposobem na łatwe zalogowanie się do swojego utworzonego konta bez konieczności znania jakiegokolwiek hasła:
    h*ttp://iv.*pl/images/88953285159502499356.png
    [w podanym linku usuń gwiazdki]
    Gdy jesteśmy już zalogowani przechodzimy do „My Ashampoo” i „Settings” jeśli nie znamy niemieckiego, angielskiego czy też chińskiego to sobie tłumaczymy albo zmieniamy język na taki jaki znamy. W zakładce Settings ma być odznaczone wszystko i wtedy rozwiną nam się dodatkowe opcje, spośród których należy wybrać „Please remove me from the Ashampoo-Service Letter”. Ustawienia te muszą być zapisane. Nie reagujemy klikając w odnosnik powiadamiający nas o anulowaniu subskrypcji, ponieważ jeśli zrobiliśmy wszystko tak jak trzeba jest to ostatni e-mail od Ashampoo jaki dostaniemy do czasu skorzystania z ich następnej promocji. Wtedy można się znów wypisać i nie będziemy dostawać „spamu”.

  5. Ptoku napisał(a):

    Gdy bierzemy udział w jakiejkolwiek promocji Ashampoo i podajemy na stronie rejestracyjnej swój e-mail, to zawsze dostajemy wiadomość aby potwierdzić chęć udziału w tejże promocji. Potwierdzamy w link, który z kolei przekierowuje nas na stronę Ashampoo (na stronę automatycznie utworzonego konta) gdzie widzimy promocyjny klucz, jesteśmy też już automatycznie zalogowani a na naszą skrzynkę przychodzi e-mail z kluczem. Gdy poszperamy w e-mailach i znajdziemy tego pierwszego e-maila potwierdzającego chęć wzięcia udziału w promocji, to klikając w ten odnośnik będziemy mogli zalogować się do swojego konta bez podawania jakiegokolwiek hasła.
    Można też znaleźć zupełnie pierwszego e-maila z pierwszej promocji w jakiej braliśmy udział, powinno się tam znajdować hasło logowania do naszego konta Ashampoo.

  6. Jay napisał(a):

    Dokładnie tak jak pisze Ptoku. Ludzie chyba nie wiedzą w co klikają. Wszystko ma swoje regulaminy i należy się do nich stosować.

  7. abc1 napisał(a):

    @Ptoku
    Ptoku zarzuca mi nieprawdę ale sam potwierdza to co ja napisałem. Cytuję Ptoka:
    1. „Przy potwierdzeniu wiadomości e-mail zostajemy przekierowani na stronę swojego konta gdzie przecież jest klucz (bez utworzenia konta nie zobaczycie promocyjnego klucza)”
    Odpowiedz: nieprawda. Nie byłem nigdzie przekierowywany na swoje konto. Klucz uzyskałem bez tworzenia swojego konta. Gdyby takie konto zostało utworzone, to bez problemu mógłbym wypisac się ze subskrypcji, tymczasem Ashampoo zażądał ode mnie własnie utworzenia konta po to, abym mógł się z niego wypisać. Zażądał więc wszystkich danych łącznie z fizycznym adresem. Więc nie mów, że mam u nich jakieś konto, bo po co żądałby założenia ponownego konta. To jakaś masa bzdur z tą firmą.
    2. Cyt.: Odnośnie “spamu” powiem tyle, że wystarczy się po prostu wypisać z listy mailingowej i tyle…
    ODP.: To nieprawda. Jak napisałem wyżej, Ashampoo zażądał ode mnie utworzenia konta po to aby się wypisac z listy mailingowej.
    3.Cyt.: „Nie mówcie, że oni wysyłają spam jeśli w założonym u nich koncie macie ustawione aby wysyłało wam ich wszystkie reklamy.”
    Odp.: Tak, jak zgadzam się na otrzymywanie newsletter’ów, czyli ich prozycji handlowych, to wcale nie oznacza, że mam otrzymywać w tym samym dniu propozycję od Ashampoo, propozycję od Rainer (też firmy Ashampoo) i propozycje od kolejnych pracowników (czy kogoś ) od Ashampoo. Taka praktyka podchodzi pod podstępne wyłudzenie otrzymania adresu e-mail a potem zalewania go ofertami 3 razy dziennie. Ptoku, czy chciałbyś otrzymywać newsletter częściej niż raz na 3 dni? Dla mnie jest to już spam pod pozorem „ulegalnienia”.
    4. Cyt. : „Co prawda zdarzały się czasem jakieś błędy w oprogramowaniu (ale to wszędzie się czasem zdarza) ale nie powodowały one szkód w moim komputerze.”
    Odp. Wiec błędy się zdarzały, dla mnie były one zbyt duże, albo celowe!
    Tak właśnie powiem, celowe! Nikt mi nie powie, że zainstalowanie się samoczynne toolbara było błędem programistów!
    Nie pisze o tym co jest wszędzie, wszędzie mam rózne programy i nie instalują mi badziewia. Skupiamy sie na dyskusji o Ashampoo, nic mnie nie obchodzi „wszędzie”.
    Ptoku pisze, że błędy „… ale nie powodowały one szkód w moim komputerze.”
    Ale w moim komputerze spowodowały, to jest mój komputer. Jeśli w Twoim nie spowodowały, to nie znaczy, że nie mogły spowodować w moim lub innych uzytkowników. Poza tym, nawet możesz nie wiedzieć , że na Twoim też spowodowały szkody. Sam przyznajesz, że sa błędy, więc są i koniec dyskusji.
    5. Czyszczenie rejestru mozna wykonywać róznymi programami. W ogóle usuwanie takich skutków szkodliwego oprogramowania (które ma błędy, celowe lub nie) jest stratą czasu. Mój czas to moje zycie. Nie zgadzam się aby pod pozorem wysyłania newslettera zmuszano mnie do wykonywania akcji zabierajacej czas. Gdyby firma miała dobre praktyki handlowe (o czym Ptoku pewnie nie słyszał co to jest), to newsletter przychodziłby maksymalnie 2 razy w tygodniu. Nie zgadzam się też na stratę czasu usuwania toolbarów i innych rzeczy.
    Napisałem wyraźnie w moim poprzednim poście że :” Generalnie trzeba bardzo ale to bardzo uważać, ponieważ oprogramowanie tej firmy wprowadza na jedne komputery kłopoty a na inne nie. Proszę o nie pytanie zaraz jaki mam system, bo nie o to tu chodzi. Nie wiem na czym polega ta “wybiórczość”.

    Więc u Ptoka może były szkody, może nie, może ich nie wykrył nawet. Na moim były szkody i nie wiem dlaczego na jednych komputerach mogą one być bardziej dostrzegalne a na innych nie i na czym polega ta wybiórczość.

    Ptoku zachowuje się jakby w ogóle nie czytał uwaznie mojego porzedniego posta, nie powinien mnie zapewniać o tym , że się zgodziłem na otrzymywanie spamu. Ja zgodziłem się na otrzymywanie ofert, raz na jakiś czas a nie non-stop.
    Tak jak napisałem wcześniej wypisanie się z newslettera to jest problem. Ptoku albo nie umie czytać ze zrozumieniem albo… (jest pracownikiem firmy Ashampoo? ) .

    Ostatnio nawet czytałem, że Ashampoo, zaczął przysyłać oferty ( o których mówię, że to spam, bo za często) w języku polskim.
    Więc może i czytają, śledzą róże fora i zmianiają szybko swoje reakcje na uwagi internautów.
    Może teraz już nie będą przysyłać ofert spamowych i instalować toolbarów.
    Dla mnie jednak sa spaleni jako firma.
    Może teraz zareagowali i nie instalują niechcianych dodatków. Kto wie… ?

  8. Ptoku napisał(a):

    Witaj @abc1

    Ad.1
    Nie zarzucam Ci nieprawdy, choć nie masz racji…
    Jakim niby cudem uzyskałeś klucz bez tworzenia konta? :D A może utworzyłeś konto ale nawet o tym nie wiesz? W promocjach Ashampoo zawsze wymagają by ludzie chcący skorzystać z promocji mieli utworzone choć jedno konto na którym będą przechowywane klucze licencyjne. Jeśli nie miałeś utworzonego konta to niby gdzie był przechowywany Twój klucz? Przyszedł na e-maila i gdzie jeszcze był??? :) Nigdzie? Tylko Ty wiedziałeś jaki to klucz a firma Ashampoo już do nigdy nie wiedziała i nie mogła zweryfikować czy jest to legalny czy nie, bo nie miała do niego wgladu? @abc1 nie upieraj się, musiałeś mieć utworzone i aktywowane konto by uzyskać dostęp do klucza. Inaczej nigdy byś go nie zobaczył i nie aktywował byś programu kluczem pełnej wersji.

    Ad. 2
    To prawda o czym sam się boleśnie przekonasz na własne oczy w dalszej części mego posta :)

    Ad 3
    Dobrze, ja naprawdę rozumiem Cię, bo mnie też wkurzał ten „spam” i zaparłem się i znalazłem sposób na pozbycie się „spamu”. Przy okazji dowiedziałem się, że jednak to ja jestem w błędzie a to wcale nie był spam. Ja biorąc udział w promocji musiałem się zgodzić na pewne warunki. Zgoda ta jest dobrowolna i nikt nikogo przecież do niczego nie zmusza. Oni dają Ci za darmo program w zamian za reklamę. Coś za coś – taki przecież jest dzisiejszy świat. Z reklamy tej jednak się da zrezygnować. Można ustawić częstotliwość wysyłania oraz inne rzeczy z tym związane. Da się to zrobić, naprawdę się da, bo ja korzystam z tych promocji, po skorzystaniu z nich zmieniam pewne opcje subskrypcji materiałów reklamowych na swoim koncie Ashampoo, wszystko zapisuję i dochodzi na mój adres e-mail jeden jedyny list z powiadomieniem o anulowaniu subskrypcji na który już wcale nie odpowiadam. Potem mam spokój, zapominam o wszystkim i te reklamy nie wkurzają mnie, po co tracić nerwy. @abc1 spróbuj na spokojnie do tego przysiąść, nie ignoruj z góry moich słów, bo nigdy nie pozbędziesz się tej subskrypcji, nie działaj sam na swoją szkodę…

    Ad 4.
    No a skąd Ty właściwie wiesz co narobiło Ci szkody w komputerze? Podejrzewasz? Można sobie gdybać i przypuszczać ale gorzej jest ze znalezieniem na to dowodów. Powodów z których komputer działa nie tak jak
    działać powinien jest setki tysięcy o ile nie setki milionów, począwszy od sprzętu, systemu, stanu systemu, kompatybilności programów, które przecież mogą sprawiać kłopoty a skończywszy na wirusach (np rootkit) z którymi AV nie daje sobie rady :)
    Toolbar się nie instaluje, jeśli odznaczy się pewne opcje w odpowiedni sposób. Pokazałem to w załączonym niżej filmie.
    „Jeśli w Twoim nie spowodowały, to nie znaczy, że nie mogły spowodować w moim lub innych uzytkowników.” – ja wcale nie piszę, że u innych nie mogły powstać szkody na skutek używania programów Ashampoo. Być może tak, ale u mnie się to nie zdarzyło. Błędy w działaniu oprogramowania są czymś normalnym, dlatego jest w ogóle coś takiego jak wrsja BETA i BETA TESTY :) Bugi gier i programów zdarzają się i każdy kto korzysta z komputera wie o tym doskonale. Ja więc tu Ameryki nie okryłem. Zgodzę się jednak, że niektóre programy od Ashampoo nie są dopracowane. Nie będę ich tu bronił, nie mam zamiaru. Ale zaznaczę tylko, że błędy jakie mi się pojawiały dotyczyły ewentualnie zakończenia pracy w programie Ashampoo i zamknięcia programu. Nie było to tak straszne jak błąd Kaspersky Kryptostorage, który podczas szyfrowania dysku natrafił na błąd systemu plików i się zawiesił, nie muszę już chyba dodawać, że straciłem partycję z danymi, którą przecież chciałem chronić i niemożliwe było jej odzyskanie nawet programami specjalizującymi się w dziedzinie odzyskiwania danych.
    Sprawdź też czy program którym czyścisz rejestr albo dysk ze śmieci nie usuwa Ci czegoś. To także jest dość częsta przyczyna wielu błędów w systemach Windows.

    Ad. 5
    Spójrzmy na fakty: szybciej zajęło by Ci anulowanie subskrypcji reklamowej niż napisanie twojego posta. Czasem warto jest po prostu spojrzeć na wskazówki jakie podtykają Ci pod nos inni, tym bardziej jeśli mają rację.
    „Gdyby firma miała dobre praktyki handlowe (o czym Ptoku pewnie nie słyszał co to jest)” – darujmy sobie te drobne złośliwości, bo naprawdę nie tędy droga… dobra?

    „Nie zgadzam się aby pod pozorem wysyłania newslettera zmuszano mnie do wykonywania akcji zabierajacej czas.” – więc nie bierz udziału w ich promocjach. To jest proste. Czytaj na co się zgadzasz podczas braniu udziału w jakiejś promocji albo po prostu po skorzystaniu wypisz swój e-mail z newslettera, usuń swoje konto lub anuluj subskrypcję.
    „Napisałem wyraźnie w moim poprzednim poście że :” Generalnie trzeba bardzo ale to bardzo uważać, ponieważ oprogramowanie tej firmy wprowadza na jedne komputery kłopoty a na inne nie. Proszę o nie pytanie zaraz jaki mam system, bo nie o to tu chodzi. Nie wiem na czym polega ta “wybiórczość”.” – moim zdaniem w dużej mierze wynika to z nieumiejętności korzystania z programów oraz nieznajomości komputera, czasem trafi się rzeczywiście jakiś błąd ale przecież można go zgłosić i oni to naprawią, dadzą aktualizację i nie mówię tu tylko o Ashampoo ale o wszystkich innych programach z którymi są problemy. Błędy zgłaszamy a producenci je naprawiają. Nie zawsze można przewidzieć wszystko, w każdym razie zrobienie programów czy też gier, które w każdym komputerze na świecie nie spowodują ani jednego błędu zwyczajnie graniczy z cudem o ile w ogóle jest możliwe… Błędy będą pojawiały się zawsze, no chyba, że wymyślą jakiś program do wirtualnego testowania softu na wielu konfiguracjach i sprzęcie różnych producentów. Jak na razie nic takiego jeszcze nie wymyślono a więc radzę się pogodzić z występowaniem błędów.
    @abc1, powiedz no czy nigdy wcześniej nie wystąpił Ci żaden błąd? Błąd po zainstalowaniu programów Ashampoo był tym pierwszym? Przenigdy nie zdarzyły się sytuacje w których system albo jakieś tam programy sprawiały problemy?
    Błędy się czasem zdarzają, nie zawsze jest to wina nasza (ale oczywiście może być też nasza) Może to być wina niedopracowania programu, błędów systemowych, pousuwanych wpisów rejestru lub potrzebnych plików, może być wiele powodów choćby efekty działania jednej z najbardziej złośliwej odmiany wirusa, z którym jeszcze nie radzi sobie AV.

    „Ptoku zachowuje się jakby w ogóle nie czytał uwaznie mojego porzedniego posta, nie powinien mnie zapewniać o tym , że się zgodziłem na otrzymywanie spamu. Ja zgodziłem się na otrzymywanie ofert, raz na jakiś czas a nie non-stop.” – powtórzę raz jeszcze: darujmy sobie te drobne złośliwości… OK?
    Zapewniam Cię, że do tego momentu czytałem uważnie to co tu piszesz :)
    Dostajesz e-maile z materiałami Ashampoo raz na jakiś czas, nie dostajesz ich non-stop sekunda po sekundzie. Na swoim koncie Ashampo możesz albo ograniczyć subskrypcję materiałów reklamowych albo się z niej całkowicie wypisać. Da się to zrobić, nie mów, że nie a udowodniłem Ci to na nagraniu wideo. Jest to niezaprzeczalny dowód, że można tego dokonać, jest tam tez pokazany moment instalacji, uruchomienia programu oraz to, że wcale nie instaluje jakiś toolbarów jeśli się prawidłowo odznaczy w opcjach. Wszystko masz jak na dłoni, ciekawe jak teraz zaprzeczysz, czy dalej będziesz się upierał, że piszę nieprawdę:

    „Ptoku albo nie umie czytać ze zrozumieniem albo… (jest pracownikiem firmy Ashampoo? ) .” – jeszcze raz powtórzę, tylko bez niepotrzebnych złośliwości, bo nie dość, że one nic wartościowego nie wnoszą to ciągle pozostają niepopartym argumentami domysłem :)
    Jak chcesz to z resztą dla Ciebie mogę być pracownikiem Ashampoo, dla mnie to bez różnicy :) Ja chciałem tylko, że tkwisz w błędzie i podsunąć gotowe rozwiązanie ale skoro jesteś uparty, to Twoja sprawa, męcz się dalej z tym „spamem” zamiast po prostu w kilku kliknięciach myszką się go raz na zawsze pozbyć… Zadzwoń też do firmy Ashampo i powiedz, że ich pracownik o ksywie „Ptoku” Cię „wkó…a” i żeby coś z tym zrobili a najlepiej wywalili mnie dyscyplinarnie z pracy :D Ciekawe co Ci powiedzą. Najlepiej nagraj tą całą rozmowę, tak jak ja nagrałem film na którym jasno widać wszystko to co wytykasz mi jako nieprawdę… …i oczywiście prześlij nam tu to nagranie :)

    h*ttp://w*ww.4shared.c*om/video/12xb2nMr/Anulowanie_subskrypcji_Ashampo.h*tml
    [w podanym linku usuń gwiazdki]

    albo link bez limitów czekania i prędkości:
    h*ttp://rapideo.*pl/pliki/sd/3mq1/1mgd/AnulowaniesubskrypcjiAshampoo.avi
    [w podanym linku usuń gwiazdki]
    Ten link niestety automatycznie wygasa 2011-10-03 05:16.

    Pozdro.

  9. Ptoku napisał(a):

    Aha, i jak na załączonym filmie widać program do nagrywania tego co się dzieje na ekranie źle nagrał momenty podczas ładowania się stron www (normalnie takich literek i cyferek a moim ekranie nie było) mamy tu przykład błędów, o których wcześniej wspomniałem. Takie rzeczy się po prostu czasem zdarzają :) Stworzenie bezbłędnego programu graniczy z cudem, po to są właśnie aktualizacje oprogramowania, by te błędy weliminować…

Skomentuj